Középhaladó Online marketing tanfolyam

Portik Zalán
2018. június 4.
Hétfő, Kedd, Szerda | 17:00-20:00
(0 review)
130.500 Ft
Középhaladó Online marketing tanfolyam

1. Mit tanulsz meg a képzés végére?

A képzés végére komplett digitális marketing stratégiát fogsz tudni alkotni, érteni fogod a csatornák közötti különbségeket, feladatukat és el tudod azokat helyezni a marketing mixben. Természetesen rengeteg technikai tudással is gazdagodni fogsz, így a stratégiában szereplő elemeket akár egyedül is megalkodhatod és visszamérheted.

Külön szekciókban, különböző előadóktól tanulhatsz a teljesítmény alapú (Performance) és a márka fókuszú (Branding) online marketinget. Nem csak beszélni fogunk róla, hanem valós piaci példákon keresztül meg is mutatjuk és közösen meg is alkotjuk a kampányokat.

2. A képzés időtartama és időpontjai:

Következő képzésünk:

2018.06.04. – 2018.07.03.

Időpontok:

Hétfő, Kedd, Szerda:  17:00 – 20:00

3. Milyen álláslehetőségeim lesznek, illetve hol tudom majd hasznosítani a megszerzett tudást?

A tanfolyam végére megtanulod az online marketing minden eszközét, amivel optimalizálhatod saját weboldalad konverzióit és hatékonyan növelheted a napi látogatóid számát. A megszerzett tudással el is helyezkedhetsz a szakmában, vagy vállalkozóként vághatsz bele az online marketing szakmába.

Végzett tanulóink lehetőséget kapnak a Progmatic Academy partnereinél való elhelyezkedésre is!

4. Szükséges előképzettség a kurzus elvégzéséhez?

Online marketing alapismeretek. Ha teljesen a nulláról kezded, javasoljuk a Junior Online marketing tanfolyamunkat előtte.

5. Hány fővel indul egy csoport?

Kurzusunk 13-15 fős csoportokban zajlik. Így a legoptimálisabban tudnak figyelni tanáraink a résztvevők munkájára.

6. Hol zajlik majd a képzés?

A kurzus helyszíne: 1036 Budapest, Bécsi út 53-55. (Bejárat a Csemete utca 10-es számnál.)

Fontos infók

  • Következő kurzusunk 2018. június 4.
  • Skillek (amikkel majd a CV-det bővítheted:)) PPC, SEO, AdWords, Facebook, Facebook Ads, Social, Analytics, Webanalitika, Automation, EDM, Stratégia, Branding, Arculat, CRM
  • Oktatási időpontok Hétfő, Kedd, Szerda
    17:00-20:00
  • Előképzettség Online marketing alapismeretek
  • Kurzus nyelve Magyar
  • Modulok 10 modul
  • Óraszám 40 óra

PERFORMANCE:

I. Modul – PPC és SEO

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a megtérülő fizetett hirdetések (többnyire Facebook Ads és Google AdWords) kidolgozáshoz szükséges gondolkodást és technológiai hátteret.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Célok felállítása
  • Kampányok tervezése
  • Kampányok fajtái
  • Multichannel gondolkodás
  • Kampány optimlizálása
  • Eredmények értelmezése
  • Haladó SEO szemlélet

 

II. Modul – Mérések

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a PPC és egyéb kampányok mérési lehetőségeit.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Digitális marketing mutatók
  • Facebook követőkódok
  • Google AdWords követőkódok
  • Google Analytics
  • KPI-ok

 

III. Modul – EDM és marketing automatizálás

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri, az email marketing és a marketing automatizálás fontosabb részeit.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Email marketing
  • Címlisták gyűjtése és kezelése
  • Marketing automatizálás

 

IV. Modul – Youtube

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a YouTube fizetett és organikus oldalát is.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • YouTube csatornakezelés
  • YouTube hirdetések
  • YouTube analitika

 

V. Modul – Digitális stratégia

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a digitális stratégiák mögötti gondolkodást.

Modul tartalma

A modul során egy vállalkozás teljes digitális stratégiáját dolgozzuk ki.

 

BRANDING:

I. Modul – A logo szerepe és ami mögötte van

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a logotervezés alapjait, azt, hogyan kell a saját vagy más brandet kiemelni és mire figyeljen a tervezés során.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Logok fajtái
  • Arculati elemek
  • Csatornák szerepet a marketing mixben
  • 4P aktualitása vagy 5P

 

II. Modul – Social media (CRM, Groups, sales, branding)

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a közösségi média alapjait a kommunikáció célját és azt, hogy a brandet és a közösséget miként tudja a céljai érdekében használni.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Közösségi média csatornák
  • Média átalakulása
  • Közösségek szerepe
  • Mikro és makroközösségek
  • CRM

 

III. Modul – Super userek

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri, hogy hogyan kell az ügyfélszolgálatát és a közösségét használni annak érdekében, hogy közösségileg advanced szintre lépjen.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Kik a super userek? Brand ambassodorok?
  • Case Study
  • Hogyan azonositjuk őket?
  • Userek szerepe

 

IV. Modul – 360 fokos ügyfélprofil

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri az ügyfelek azonosításának lehetőségeit és a csatornák közötti méréseket.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Xplatform marketing
  • Egyesített CRM rendszer
  • Pixelek és cookiek
  • Loyalty programok

 

V. Modul – Csatornák közötti analitika

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a kapcsolatot az offline és az online közötti átjárhatóságról és annak a mérési lehetőségeiről.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • GA és egyéb megoldások
  • QR és hőtérképezés
  • Unified ügyfélprofil
  • Offline adatok integrálása, Loyalty

PORTIK CSERES ZALÁN | Performance

Zalán 2011 óta egyengeti saját digitális marketing vállalkozásának útját, kisebb és nagyobb sikerekkel. 2013-ban, online marketing vezetőként csatlakozott ahhoz az ügynökséghez, aki többek között a BioTechUSA első online vetületű export stratégiáját dolgozta ki. Referenciái között szerepel a Telekom, az Auchan csoport több tagja, a Ravak a Vodafone, a KÜRT Akadémia de dolgozott olyan márkákon is mint a Foxpost, Budapest Park, vagy éppen a BP Clothing. A sorozatos sikereknek köszönhetően az említett ügynökséget 2016-ban sikeresen felvásárolták. Ugyanebben az évben csatlakozott a BioTechUSA csapatához, digital marketing strategistként. Feladatai közé tartozik többek között a digitális kampányok valamint az export piacralépési stratégiák online részének kidolgozása, de szerepet vállal a vállalat performance marketing stratégiájában is.

 

TÓTH SZABOLCS ATTILA | Branding

2004-től 2011-ig kereskedelemben dolgoztam, mint értékesítő majd account manager, ahol érzékszervi marketing megoldásokat szolgáltattunk partnereinknek. Visual- (digital signage), audio- és illatmarketing területeken. Ezután nyitottam a digitális marketing felé, ahol először a HP nemzetközi social media kampányait terveztem, aztán a Magyar Telekomnál folytattam, mint senior marketing manager szintén social területen. 2015 óta vezetem a BioTechUSA online marketing osztályát, ahol öt márkát népszerűsítünk 77 országban, 33 Facebook oldallal, 16 weboldallal, 3 webshoppal, 2 YouTube csatornával es 5 Instagram fiókkal.

2017-ben szerencsém volt a Growth Hacking nagyjaitól tanulni az Egyesült Államokban, amely új utakat nyitott szakmai karrieremben.

Hiszem, hogy a folyamatos tanulás jobb szakemberré és emberré kovácsol minket, ezért mindenkit buzdítok, hogy sose adja fel, tanulni sosem késő!

 

Egyösszegű befizetés

(10% kedvezménnyel)

Két részben fizetés
Tandíj 130 500 Ft + áfa 145 000 Ft + áfa

(2*72 500 Ft +áfa)

Fizetés menete Egy összegben a kurzus indulásakor Két részletben:

a tandíj 50%-a a tanfolyam indulásakor, a második 50% a tanfolyam felénél esedékes

A jelentkezés feltétele minimum 5.000 forintos jelentkezési díj befizetése átutalással, vagy személyesen készpénzzel. A jelentkezési díj beleszámít a képzési díjba. Ha a tanfolyamon való részvétel a jelentkező hibájából hiúsul meg, a jelentkezési díj nem igényelhető vissza, kivéve, ha ezt a tanfolyam kezdési időpontja előtt legkésőbb 8 nappal írásban jelzi.

Vélemények

Average Rating

0
0 rating

Detailed Rating

5 stars
0
4 stars
0
3 stars
0
2 stars
0
1 star
0